Monday 27 May 2013

Tahap Tekanan (Stress) Yang Semakin Meninggi



    Assalamualaikum.. lama tak update status dalam blog.. Minggu ini merupakan minggu terakhir untuk semester 2.. Tapi masalahnya kelas weblog, saya masih belum 'present' lagi.. hadoii.. ^_^

Blog saya rasanya dah full , tunggu untuk dinilai saja.. Encik Sanusi, esok saya orang pertama present boleh.. hohohoho.. ~.~ Subjek yang lain-lain semua dah present.. tinggal weblog saja..

    Seminggu lepas tu, STUDY WEEK.. then final pun bermula.. sekarang faham tak situasi saya sekarang ini tapi rasanya semua ni setiap orang pernah melaluinya kan.. Maklum la, dah nama pun "EXAM".. huhu..

    Tapi the Worst Moment ialah minggu ini juga merupakan minggu untuk daftar subjek baru bagi semester depan.. Dari semlam saya cuba masuk "e-community UMK" tapi hasilnya SANGAT.. SANGAT.. SANGAT.. Mengecewekan.. Waaa... kenapa?????

    Kawan-kawan yang lain ada yang berjaya at least ONE subject but for me, NONE.. all of this because of the "SERVER".. I keep thinking how my friends manage to enter it and register their course.. tercakap orang putih lak.. Bila marah ni, bahasa pa pun semua boleh keluar.. SABAR ye cik Madihah.. Nanti sampai la turn awak ye.. tapi sampai bila saya kena tunggu.. MUMMY...

Kepada yang tak dapat menembusi "laman sesawang tu" banyakkan bersabar ye dan FIGHTING.. All of this make my head feels pain due of not enough sleep.. I maybe can sleep but MY MIND keep on  and keep on thinking this matter.. Apa pun keadaan ye, tambah lak nak dekat final.. jagalah KESIHATAN anda semua dengan baik.. jumpa lagi di post seterusnya ^_^

No comments:

Post a Comment