Wednesday 22 May 2013

Sekadar Suka-Suka

Assalamualaikum.. didi in the ous.. bertemu kembali.. Sekarang saya nak post perkara yang "simple" saja.. Minggu lepas, kelas weblog dibatalkan lagi.. lecturer ada di Port Dickson.. wah, bestnya tapi lain kali kalau tak ada kelas boleh tak beritahu awal2.. Penat kami menunggu tengah2 hari rembang.. Huhuhu.. :(

    Hari ni, semua kelas saya pun dibatalkan, jadi saya tak ada kelas langsung hari ni.. YEAHHH !!! Ingatkan masuk makmal komputer nak download movie tapi malangnya tak boleh buka "youtube" TIDAKKKK..

    Macam la dalam bilik tak boleh guna line UMK langsung.. Hmm.. semenjak 2 menjak ni line di asrama semakin LAJU.. macam tak mempercayainye pun.. bahagia ja bila guna.. kadang2 masa malam buka FB.. boleh main 'game' dengan lancar.. Hebat kan.. HAHAHA..

    Saya pun manusia biasa juga, belajar2 juga tapi da masa perlu masa REHAT.. Aktiviti yang saya selalu buat, tengok movie, RUNNING MAN, buka facebook, main game dan paling disukai menjadi "sleeping beauty" hehehe.. Saya jarang tengok TV kat sini.. malas nak kuar.. ~.~

Ok la, setakat ni dulu saya menulis ye.. tengok la dalam beberapa hari saya cuba post benda2 baru ye.. take care.. be Happy and always SMILE ^_^

No comments:

Post a Comment