Sunday 19 May 2013

AKU RINDU ^_^ (part 1)

Assalamualaikum.. hmm..malam2 ni tetiba rasa jiwang lak..hahaha.. oleh itu, post saya untuk malam ni lain sikit.. saya nak sampai kan "PUISI CINTA".. hah, biar betul tapi puisi ni bukan la ciptaan saya sendiri.. Puisi ini merupakan hasil nukilan daripada "Hillal Asyraf"..

    Saya sampaikan puisi ini kepada INSAN yang merindui say di sana..hah, siapa la gerangan orang itu kan??..hmm.. ANDA la orang tersebut.. ^_^

Sukma ku bersuara,
RINDU ku padamu berbicara,
Kadang lepas di HATI sayu,
Kadang dalam jiwa rasa pilu,
Bertanya mengapa kita tidak saja bersatu

Kadang tidak tertahan,
Kadang rasa mahu dilepaskan,
Tetapi tahu AKHLAK menjadi batasan,
Tinggal aku RINDU,
Sungguh aku memerlukan belas dan kasihan

Kadang kala AIR MATA seperti mahu mengalir,
Rasa tidak lagi mampu bertahan,
Takut nanti TERSUNGKUR dalam DUGAAN,
Sungguh aku memerlukan Kekuatan.

Wahai KASIH ku, apakah engkau punya jawapan??

No comments:

Post a Comment