Monday 18 March 2013

Awak, Kita Ini Bercintakah (part 1)

Assalamualaikum..didi in the house..kali ni saya nak post "PUISI CINTA" lak..napa saya pilih puisi, hmm..entah la..tetiba nak tukar aliran posting..x larat nak bercerita lagi.. tapi puisi ni bukan saya yang tulis..saya berikan credit kepada "HILAL ASYRAF".. Jangan lupa follow perkembangan dia ^_^


Awak,
Kita tidak berpegangan tangan seperti mereka,
Melafazkan kata cinta berbalas-balasan,
Bahkan sering ada jarak antara kita,
Dan wujud pelbagai batasan,

KITA INI BERCINTAKAH ??

Awak,
Kita ini tidak sering berhubungan,
Tiada bicara manis,
Dan masing-masing sibuk dengan diri untuk dipersiapkan

KITA INI BERCINTAKAH ??


Nantikan sambungan puisi ini ye..saya akan post dalam masa yang terdekat..renung-renungkan :)

No comments:

Post a Comment