Sunday 19 May 2013

AKU RINDU ^_^ (part 2)

    Eh,eh.. sapa kata dah habis puisi tadi..ada la sambungan dia.. jom kita HAYATI bersama.. senyum selalu ^_^

Oh CINTA ku,
Janganlah engkau dipeluk KELEMAHAN

RINDUlah aku dalam DOAmu,
Dalam langkah KETAATANmu kepada-Nya,
Biar dia yang mengawal RINDU ini,
Agar kekal dalam batasan-Nya

Aku tidak akan lari,
Di sini aku sedia MENANTI,
Engkau turun dari MEMPERSIAPKAN DIRI,
Menjemputku pada hari yang sama kita nanti,
Datanglah dengan pakaian Ilahi yang kau SULAMI

SABAR agar tiada cacat celanya nanti,
Luahlah RINDUmu dengan pelbagai amalan KEBAIKAN,
Agar Tuhan kita mencurahkan KEBERKATAN,
Sibukkan dirimu wahai SAKTI ku,
Agar nanti engkau tidak lemah kala MEMIMPIN ku

Hehehe..pa macam..jiwang karat habis kan.. :p.. jangan lupa sentiasa view blog saya ye.. bertemu kembali di masa akan datang.. wassalam

No comments:

Post a Comment