Tuesday 21 May 2013

KisahKu Ketika Tingkatan 6 (part 3)

Assalamualaikum.. didi in the house.. hah, sekarang kita sambung cerita saya masa tingkatan 6.. tapi sebelum tu kepada sesiapa yang dah view blog saya baru-baru ni, mesti perasan kan perubahan yang saya buat.. tu pun kalau selalu buka blog saya la..


   Saya dah tukar lagu background kepada lagu yang agak slow dan menenangkan bila baca blog saya ni.. Harap semua orang rasa terhibur lagi selepas ini..

   Ok, sambung cerita saya semula..hmm..nak mula dari mana ye, jap nak fikir…  HAH !! minggu lepas mengenai lawatan saya time F6.. kali ni saya dan club F6 ke PETRO SAINS pula..banyak benda yang boleh kita pelajari.. maklum la Lawatan Sambil Belajar kan..







Hehehe.. mengimbas memori silam..wah, ayat.. ^_^

   Kali ni PERKHEMAHAN PERDANA di Cameron Hinglands.. Sapa cakap Cameron tak sejuk hah, masih sejuk lagi terutamanya “Malam”.. tambahan pula kalau tidur dalam khemah..  ~.~  ini merupakan kali kedua saya menyertai kem ni tapi sebagai facilitator pula..hahaha… maklum la dah SENIORR kan..

  Bukan senang nak bahagikan masa untuk belajar, pada masa yang sama fikir permainan apa untuk bermain bersama dengan semua yang mengikuti kem ini.. kami F6, cikgu tak layan macam budak sekolah lagi tapi macam budak universiti.. ada la sedikit kelonggaran tapi tak bermakna kami boleh ambil kesempatan.. Nampak tak yang F6 bukan macam budak2 sekolah lagi kan.. event pun dah boleh handle sendiri.. :p










Hmm..bila handle budak2 ni memang memerlukan KESABARAN yang tinggi.. yang sakit la, yang tak dengar arahan la.. kami ni bukan saja jadi fasilitator tapi jadi GUARD malam2.. NURSE bila diorang sakit CHEF yang sediakan makanan..banyak la tugas kami ni.. walaupun letih, penat semua ada la tapi ianya sangat menyeronokkan.. ^_^ bukan selalu pun..

Kali ni pertandingan memasak pula..hahaha.. APA !! ingat saya tak tahu memasak ka, tengok orang la..












Nampak tak kumpulan mana yang menang tu…hehehe.. semua ni berkat KERJASAMA BERKUMPULAN.. perut pun kenyang, dapat lak hamper makanan lagi..Terbaik Wokk !! ^_^

Saya berhenti di sini dulu ye.. dah mengantuk la..huhuhu.. tapi ini bukan lagi penghabisannya.. tinggal 1 part lagi tapi post kemudian ye.. jumpa la gi..  da di du

No comments:

Post a Comment