Sunday 17 March 2013

About me ^_^




Hmm.. oleh sebab ni 1 post saya jadi saya akan memperkenalkan diri saya..my full name is SITI MADIHAH BINTI IBNUATAILLAH.. cakap om puteh lak.. bila saya sebut ja nama penuh mesti diorang tergamam sekejap..nak kata unik sangat tu, xla tapi my father's name..maybe..soalan pertama,nama ayah hang lain dari biasa jadi pa maksudnya.. kedua,sapa bagi nama tu.. ketiga,napa pilih nama tu n lastly soalan paling gempak sekali,bapak ko ni da mix dengan arab ka..hahaha..rasanya xda campuran arab sebab hidung saya x mancung,kemek da la..tu yg cumilll..kihkih..kadang2 sampai dah lali dengan semua respon ni..sejujurnya saya xtau pa maksud nama ayah saya hingga sekarang..kalau nak tau p la search sndri..hoho..


Saya dilahirkan pada 5 april 1992..rsaanya xprlu kut saya bagi tau umur saya skrg,kira sndri la.. ~.~ mak saya da cakap kalau ikut kalender islam,saya lahir pada 1 SYAWAL..woo..macam x caya ja..kalau camni saya leh sambut bezday 2x setahun..hehehe... ^_^ saya dilahirkan di Perak tapi skrg mnetap di Pulau Pinang bersama my beloved fmly..


Agak2 saya ni ank ke berapa..cuba teka..hahaha..xtau kan..saya anak sulung daripada 5 oanrg adik beradik..normal la tu tapi specialnya im the only princess..yup..semua adik2 saya adalah LELAKI..selalunya orang kata anak sulung ni garang n tegas..hmm..lebih kurang la tapi sebab saya sorang anak perrmpuan jadi xla garang sgt kut..zzz...no komen..nak kata saya lasak mungkin da sikit..maklum la adik laki ramai kn..selalunya kawan2 msti tanya camna da 4 orang adik LAKI..hmm..jawabnya kadang2 rumah pun boleh ranap..kahkah..sangat memeningkan kepala tapi tu yang buat rumh saya terlebih happening..walaupun tension dengan diorang tapi without my brothers,my home will be silent n thts not normal..hahaha..


Rasanya setakat ni saya coretkan mengenai diri saya..da masa saya post abaut my family lak..nantikan kemunculan saya seterusnya..hohoho..dah macam artis lak tapi SIAPA LA SAYA.. opss lupa lak nk letak my pic..ish3..anak sapa la tu


No comments:

Post a Comment